Annons
Facebook

Birmakatt önskas köpa.

Skrivet av Gäst: Richard Andersson (info@riandata.se) den 18 januari 2020 kl. 19:16
Hej alla, från en före detta medlem. Har slarvat bort min inloggning, så registrerade mig som gäst.
För 25 år sedan skaffade jag och min fru en Birma hona samt en Russian Blue hane. Underbara katter båda 2. När vi fick barn så räckte tiden ej till för katterna, så vi sålde båda.
För 17 år sedan, då barnen vuxit upp lite, så skaffade vi en ny Birma. Hon blev 17 år, trots en del hälsoproblem, men i somras var vi tvungna att ta bort henne. Stor sorg i familjen som följd.
Vi har 3 barn som bor hemma. 11, 20 och 24 år gamla. Vi har en kanin, Rex mini samt fiskar. Kanske en hundvalp på sikt. Alla våra katter har fått vara ute när dom velat det. Vi bor i villa med stor tomt, utan genomfartstrafik.
Vi söker nu en ny Birma. Helst i Stockholmsområdet. Vi är inte intresserade av avel eller utställningar, utan vi vill ha en Birma för att dom är sociala och trevliga, kärleksfulla djur.
Alla svar tas emot seriöst.
MVH //Richard

Svar

Sv: Birmakatt önskas köpa.

Skrivet av Annika Myhrberg (toscabelles@telia.com) den 22 januari 2020 kl. 08:08

Hej!
Om du lägger in en annons under "Birma önskas" här på vår hemsida (Att köpa birma/Birma önskas) så tror jag att du får större respons.
Lycka till!
/Annika Myhrberg,
kassör Birmasällskapet